Wednesday, August 3, 2011

Golden Churn NON HALAL!!!

Assalamualaikum...
Pagi ni terpanggil untuk mewar2xkan kepada seluruh umat Islam khasnya yang jadi pengguna tetap butter ini...memang sah digembar-gemburkan sejak2 ini bahawasanya GODEN CHURN yang enak itu lagi mahal harganya...biasanya dalam kek lapis dijadikan bahan penyedap...tidak lagi boleh dibeli...yalah kan...dah tau NON HALAL automatik kena stop beli...jangan pi pulun beli lak....buh dalam bahan masakan kek ke,cookies ke ,nasi atau sebagainya.

Sewaktu2x dahulu pernah terbeli gunakan untuk memasak nasi butter....hok alolah macam mana boleh terlepas jadi HALAL...nak kena samak lagu mana dalam perut...moga diampunkan dosa kami yang termakan benda2 subhah.

 Semalam baru sembang2 ngan kekanda..dah sah katanya TIDAK HALAL OLEH PAK JAKIM...hari ini terbaca lagi kat blog CIK MAT YG GEBU ITEWWW.....terima kasih Cik Mat sebab menyebar2xkan info ini..mana tau ada yang masih belum tau menjadi kewajipan kita menyebar2kan berita sahih ini.

Nak upload foto...hai meragam lak internet ke pc buruk ini...untuk geng blogger masakan...terimalah berita ini dengan hati yg terbuka mudah2an kita tidak termakan benda2 yg dikategorikan HARAM.

Sudah terang lagi bersuluh...HARAM DIBELI YA BAPAK2x & IBU2x!!!

No comments:

Post a Comment