Monday, December 5, 2011

Kursus Pengendali Makanan!!!

Assalamualaikum...

Alhamdulillah pencarian ilmu dalam bidang pemakanan dapat dilaksanakan...bagai pucuk dicita ulama mendatang...KURUS LATIHAN PENGENDALI MAKANAN yang diadakan selama 3 jam dengna bayaran RM50 SAHAJA...dekat aje kawasan rumahku...di TAMAN PELANGI SEMENYIH....sangat2x berbaloi utk yg melibatkan diri dalam bidang ini sebab sebelum ini sudah merisik2 ada 1 tempat kat puchong..dah la jauh nak menapak lagi... harga pun lebih mahal...memang teruja bila ada yg dekat ni terus tak membuang masa daftar diri bila tertengok kat muka buku ada wat iklan ini!!!
Banyak perkara penting yg mungkin sesetengah dari kita ambil mudah....yang penting selepas ini nak amalkan atau tidak atua hanya kurusus atas sijil...tepuk dada tanya apa kehendak diri terutama dalam aspek kebersihan & kesihatan yg perlu dijaga sebagai org yg terlibat dalam selok belok pengendalian makanan.

p/s:direkomenkan sangat2x untuk kawan2 yang baru berniat,sedang terlibat dalam pengendalian makanan...ianya penting dan sijil boleh digunakan seumur hidup!!!

1 comment:

  1. akak, leh bagi nama company atau email atau apa2 saja cara tuk saya kontek company ni
    saya pun berminat nak join kursus pendali makanan nih..
    ni email saya : eixora_my@yahoo.com

    ReplyDelete