Wednesday, May 18, 2011

KAU belog PERTAMA bukan yang TERAKHIR!!!

Assalamualaikum...

Di pagi yang indah ini nak kongsi belog masakan pertama bukan yang terakhir yang saya war2kan kat sini dengan rasa gembiranya walau tanpa dipaksa2 tanpa komisen darinya..hehe.

Kenapa???

Bagi saya rasa sangat menarik untuk saya jadi follower ikuti perkembangannya dalam dunia masakan sekaligus merangkap dan berkait rapat ke bisnes masakan juga...

Mesti ada sebab kenapa saya sudah tertarik hati???

Tuan punya blog pun comel sebaya lak tu dengan saya cuma saya kurang comelllll...peramah dan baik hati....tapi yang lagi comel dan sangat menarik hati...kandungan isi@en3....tak lokek ilmu yang pentingggg...aikssss puji lebih2...ada ape ke ni ek..kot dpt hadiah nanti kan..kan...mesti ader tuh...kena niat dlm hati dulu yg penting...hihi.

Kalau yang nak berguru online dengannya bolehlah menyinggah....nak jadi pengedar cookiesnya atau apa2 aje kena baca sampai khatam...jangan jadi macam saya(dah separuh khatam ala gayanya..kuikui)....dah melekat pagi nih kat blog dia menuntut ilmu...pendekata macam2 adaaaaaaa...i lap ur blog....Pn. Ina!!!

Terbaca dari blog sini(seorang adik yang saya tempah Febuari lalu untuk design kan blog bisnes kesihatan saya yang tak berapa cantik dolu2x....sekarang dah lawaaa sebab sebab saya minta dia bubuh bedak color oren gitu iaitu HOUSE OF ALPHA LIPID & SD2)

Berminat nak tempah ngan adik WHITEY MOMMY???

Jangan ragu2x...
Jangan pandang2x...
Jangan malu2x.... (bak nyanyian Suhaimi Meor & Ana Rafali itewww)

Ok dari situ la saya terus jatuh cinta bila tengok tajuk blog so marilah ramai2 boleh terus kesinun!!!

Jatuh cintaaaaa tak tenguk blog pink color???? 

Kena tgk la siapa yang tukang design...sian tau tak tidur malam perahhhh ideaaaaaa!!! Tepukan gemuruh untuk si tukang mekap sama naaa... i lap u Sha!!!

p/s:apa2 aje lah merapu pepagi ni...ada masa nanti saya kongsikan lagi2 blog menarik al-maklum memang kerja suka menyinggah cari blog menarik tp bukan sejak lahir sejak 2004 masa tu free menyinggah dari bumi sakura dah terbawa2 balik sini...macam org takde kerjakan...dah la dalam proses nak pindah rumah tak lama lagi....packing belum habis.... tp yang penting sgt berfaedah bukan saja2 teropong...pergi berguru tauuuuu sambil baca dpt kawan... harus juga dapat imu manfaat gitu...syokkknya!!!

>>>Kalau setuju angkat tangan taip langkah untuk jadi follower bab dari ceruk dapur dapur iaitu KISAH AKU DAN KUIH k!!!

Babai kita jumpa lagi...sekian untuk corat-coret pagi ini.

3 comments:

  1. Hihihihi sweet entry ni.. Penuh bersahaja tp ikhlas dr hati.. Whitey Mommy memang best.. Sbb 2 ai setia jadi customer dia sampai dah bleh buat koleksi design2 dia.. {kan mommy kan?!!} :D semoga business beliau lebih maju jaya.. insya'allah!!

    ReplyDelete
  2. tq salina....best sgt2 bila jumpa blog menarik...satu hari rasa nak khatam terus...bagai dipaku kat kerusi...huhu..teruk betul kan? Ada ke org sepesen cam saya nih????

    ReplyDelete
  3. terima kasih kak sira untuk entry ni...:)
    menyelinap masuk ni...nak cari resipi...oloh la wei...sedap2nya ....

    ReplyDelete